Man ska inte lita på folk, det är ju det jag säger. Lesson learned, thanks.

Är lite uppe i varv såhär på kvällskvisten. Är mest less men har även starka känslor av avsky som jag dock inte tänker ödsla energi på att agera efter.

Bio med kungen ikväll, mysigt som alltid i biomörkret. Erik hade en liten fling med tjejen i sf-kassan. Jag själv hade en fling med Kutcher. I mina drömmar då alltså. "What happens in Vegas" var filmen som valdes. Erik var inte sugen på en skräckis o om jag ska vara ärlig var nog inte jag det heller med tanke på senaste tidens sömnlösa nätter.

Men natten har än en gång kommit för att stanna o jag ska ge John Blund ännu en chans och hoppas på att han kastar sitt magiska pulver över mig.

Sov gott i natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback