Kvällsfunderingar i min ensamhet

Tog mig ut på den vanliga rundan o det gick riktigt bra, det var skönt. Förbättrade mig med en minut o det är fan inte illa efter 4 dagars uppehåll med en massa fest, det ska jag säga er.
Annars är jag mest förjäkla uttråkad faktiskt. Sitter här ensam i stora huset o slökollar på fotbollen som en annan utstött. Tycker att Johnny ska komma hem o sova hemma inatt. Inte förtjust i tanken på ännu en sömnlös natt. Bara att ha någon mer i huset hjälper mig till sömn. Men inget spår av han.

The girls

Imorgon ska jag iväg på röda korset-bussresa med mormor till Dalsland. Det innebär att mellan 8.00 på morgonen och 20.00 på kvällen ska umgås med minst femtio stycken 60-85 åringar. Känn på den! Men vad gör man inte för sina nära o kära. Mormor tycker ju det är så trevligt med sällskap.

Bäst att försöka sova snart, så jag pallar morgondagen. Är ändå så uttråkad så jag tycker jag borde somna av själva tristessen.

God Natt.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Du vet att du alltid är välkommen hit eller? Jag har också suttit själv i stort sett hela kvällen.... Trodde inte ens att du var hemma!!

Kram!

2008-06-16 @ 22:16:26
Postat av: Miss T

Oj, jag tänkte inte heller så långt. När jag såg dig fara iväg i bilen igår trodde jag du skulle iväg o jobba!

Ses ikväll, nu är det tid för rödakorset-mys.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback