Jakten efter den perfekta väskan

...Har pågått i stort sett hela dagen, eller ja hela eftermiddagen i alla fall. Har härjat runt på stan i flera timmar, helt ensam. Kan vara jäkligt skönt ibland. Dessutom träffade jag på lite gamla bekanta emellanåt o det är alltid kul när man är på det humöret. Hittade ingen väska, men väl ett par skor:
image1626
Nu står biffarna på spisen o är snart klara. Mästerkocken i stövlarna är i farten.

Imorse var jag med på systersonens skolavslutning. Vilken nostalgi mina vänner! Det var ett par år sen man gick ur sexan o stod längst fram i samma kyrka o sjöng den blomstertid... Men de var så duktiga alla barnen, det var kul!
image1627
Systersonen

Imorgon drar vi finliret på uppsatsen o sen ska den in, efter det får vi sommarlov på riktigt! Yeey!
Nu ska jag gå ut med maten, dags att vi får oss lite mat i magen såhär vid åtta-halvnio snåret, kanontid att äta haha

Ha en fin kväll!

Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback