Jag vill vill VILL!

Hola folket.
Just hemkommen från staden. Har dödat ett par timmar på Bergvik endast i sällskap av mig själv. Förälskade mig i en jacka på kuppen. En jacka som är alldeles för dyr för fröken Alexanderssons börs men som jag tydligen ändå var tvungen att testa. Inte okej på något plan!

Jag ska duktigt vänta på rean o hoppas hoppas hoppas den finns med då! Håll tummarna.
Fick tag på en väska äntligen. Inget utöver det vanliga, men skön fin o rymlig tycker jag allt.

(Har jackan på mig, klär den mig inte så säg!)

Annars då? Inte mycket. Blir en vända in till staden för lite festligheter för mig o Helena ikväll. Inget storartat eller så, men en skön favoritkväll där tid ges för analysering av allt o inget, oss två emellan. Det som sägs i Helena-Terese-land stannar i Helena-Terese-land.

Ha en skön fredagkväll. Själv ska jag hoppa in i duschen o försöka komma fram till vad man ska dra på sig för paltor kvällen till ära.

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback