Hushållerska? Ja tack.

Full on hela dagen.
Vi snackar dammsuga, torka golv, klippa gräs, fara o handla. Känner mig nöjd med dagens insats det måste jag ändå säga! O efter dagen har jag kommit fram till att jag, om jag skaffar hus, även ska se till att ha en husa som städar åt mig (eller förhoppningsvis Oss). Så det är väl summan av dagen antar jag. Många nya insikter som slår mig dessa dagar. Mitt sommarhoroskop sa även att (jag citerar): "Saturnus har kastat sin stränga skugga över ditt liv i ett års tid vilket kan ha gjort att du tillfälligt tappat sugen. Positivt är att energin har fått dig att mogna." Ser man på, Inget ont som inte har något gott med sig!

Nu ska smarta Tess (som jag numera kallar mig) försöka få sitt lata arsle ut på en joggingtur. Vi får väl se vad som vinner, hjärnan som vet hur bra det är eller kroppen som säger är LAT.

Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback