Ett beslut har fattats

Jag blir här över midsommar, i sällskap med nyårskungen med fler. Sen bär det högst troligt av till Årjäng på lördag eller söndag, för att sedan komma hem lagom till onsdag och sommarplaza som jag o Helena tänkte besöka. Första för sommaren, kan bli riktigt bra.

Jag o Helena när hon hälsa på i Umeå våren -06

Har varit på Killingen och ätit med mormor, morfar och Rut idag och det var både gott och trevligt. Annars har jag gjort fotbad och packat in fötterna i plastfolie för att de ska bli mjuka och lena. Det ni, det händer inte varje dag haha Annars sitter jag o Johnny här i soffan med varsin laptop o byter några ord då och då, annars slöar vi mest och planerar morgondagen, då jag ska skjutsa in Johnny till staden, innan mina egna festligheter drar igång.

Adios folket.

Kommentarer
Postat av: Fröken H

är det mittbenan jag ser titta fram på bild??? mouhaha

2008-06-19 @ 23:10:59
Postat av: Miss T

haha, jag vet inte, säkert möjligt, bilden är ju från den tiden hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback