Blåmärken och värmlandsvyer

Sitter o väntar på att jeansen ska bli torra. De tumlar för närvarande sina sista varv runt i tumlaren. När de blir torra ska jag ratta bort till Helenis o vidare till staden.
Dagen har bestått av att plocka jordgubbar med mormor o morfar, käka lunch på Killingen med mamma o så varit på Ikea o Bergvik med mor. Fin dag, men jag är slö och trött som få. Vet inte vad det kommer sig av, men går det inte över snart blir jag galen. Hatar att känna mig trött o hängig.

Typisk värmlandsvy. Tog kortet när jag var ute o gick i Årjäng här om dagen!

Just det, har jag berättat om alla blåmärken o skit jag dragit på mig under midsommar helgen? Dessutom klantade jag mig på midsommardagens morgon o ramla ner från sängen på sänggaveln o fick ett fint blått knä med skrapsår. Vackert! Terese i kjol är ingen vacker syn, det kan jag säga er. Undra vad jag höll på med där mitt i dimman egentligen? Ja, jag har då ingen aning, fråga någon som vet.

Ser mkt värre ut i verkligheten!

Nu jävlar får jeansen vara klara vare sig de vill eller inte. Annars får jag väl gå i blöta jeans, det har ingen dött av hittills vad jag vet.
Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback