Sköna Söndag

Jodå, det blev som vi tänkt.
Dagen börja me en skön promenad i solskenet till tonerna av Morgonpasset i P3. Efter lite käk cyklade jag o Helèn sen bort till Maxi för lite shopping. Jag inhandlade bland annat en juicer, så här ska juicas. Testa den förut o den funka finfint! Så efter lite exprementering med min nya maskin styrde vi sedan stegen mot iksu o Stepmuskel som faktiskt gick riktigt bra o va jättekul, trots att jag inte kört någon step alls sen i våras.
En förjävla skön dag over all. Det är så här söndagar ska se ut!
image1306
Men nu blir det lite käk!

Adios folket

Kommentarer
Postat av: Helén

Ja! det är verkligen så här söndagar ska se ut! förutom den där lite lätta bakis känslan jag hade när jag vaknade men som tur va försvann illa kvickt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback