Skål för helgen

Dagen har varit full med skrivande o en o annan tanke som gått i filosofins tecken. Men vi har iaf fått endel jobb gjort o på måndag fortsätter jakten på upplägget och faktan till den perfekta Workshopen.
Har även fått mejl från handledare, om boende under praktiken samt från kontakter i NZ och från en skola i Australien, intressant intressant. Mindre kul var att det framstår som att jag ska dela rum med någon under praktiken. Det går jag fan inte med på, det är INTE okej under 5 hela veckor. Men det där löser sej, får ringa dem på måndag.
image1313
Nu ska jag skynda in i duschen. Sittning ikväll som jag är grymt opepp på, men har ju redan betalat. Senare ikväll bär det av ner till Plaza, då vi ska möta upp Maria, Linda o co. Blir fint det.

Skål o ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback