"Men vi är i alla fall synkade"

Dagen har varit snäppet bättre än gårdagen. Tror jag. Har under dagen haft någon slags "high" utlöst av för mycket sömn och förnekande av ångest.
Dagen som så har passerat obemärkt förbi. Har diskuterat Adam fram och tillbaka. Mer komplex snubbe få man nog ändå leta efter. Manodepressivitet är ingen lek o en förjäkla invecklad sjukdom, men det är intressant.
image1310
Efter skolan blev det en vänd ner till staden för lite booze-inköp inför helgen, o så lite finkläds-letande åt lilla mej. Blev nåt klänningaktigt till slut efter många om o men. Hitta den skönaste av sköna jackor med, parkas, så klockrent snygg o så jag! Marinblå.
Nu ska jag käka sen ska jag kila över till Helèn o göra fruitsalad med henne o Jen o kolla på Grammisgalan.
image1312
Later peeps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback