Into the night

Vi snackar att jag var uppe o iväg på spinning klockan tio imorse. Undra när det hände senast?

Första veckan av fem på praktiken är över. Känns fint. Har verkligen gått över förväntan och jag är jättenöjd med handledare och praktikplats! Hoppas nästa vecka går lika bra. Vecka 3 - 5 ska jag vara på en annan avdelning med en annan handledare men kvar på Remonthagen. Blir säkert bra.
Nu ska vi se. Tänkte jag skulle dra en recap på allt intressant o galet jag varit med om sista veckan...haha, eller så finns det inte så mkt som skulle intressera er. Tror ni skiter fullständigt i om jag gjort ADL-bedömningar o rehabresor på egen hand.
image1340
I alla fall. Alla ni som är ute på förnöjsamheter, jag räknar med att ni tar ett glas eller två för mig med.
Ha en skön lördagskväll.

Adios från snöiga men sköna Ö-sund.

Kvällens låt:
Ludvig Svartholm - Without hands


Kommentarer
Postat av: Siz

You bet!! Cheers!
kramis Siz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback