Gamla eskapader som har en förmåga att förfölja en

Riktigt jävla skönt på gymmet idag, oj vad duktig jag var! Gick helt klart över förväntan. (Mina förväntningar var iofs hyfsat låga efter en höst full med sprit fest o cigg o sen ett jullov utan träning... men ändå)
image1308
Kom till en insikt idag när jag som vanligt stod o filosoferade i duschen. Man bör fan tänka efter ordentligt innan man gör vissa saker. Då särskilt på fyllan. Va som tycks vara så oskyldigt i stunden kan komma att förfölja en i evigheter. Tål att tänkas på.

Adjöss

Dagens låt: Sophie Zelmani - Fade


Kommentarer
Postat av: Jen & Helén

terese. det heter inte gymmet när man går på spinning o andra pass..gymmet är den del av iksu där man gymmar! //Jen & Helén

Postat av: Tess

hahaha, ni är för jävla roliga o ska haka upp er på ord. Kanske skulle vi ta diskussionen om Taco vs. Nachos?

2008-01-07 @ 22:18:08
URL: http://teresealex.blogg.se
Postat av: Lindus

gick förjävla bra på gymmet idag ( vägen mot nydala, förbi iksu, tillbaka till mariehem) mohahah.

2008-01-07 @ 22:26:21
Postat av: jessica

neppnepp. finns det aldrig i min budget heller. men vad ska man göra? ser gärna att jag har tänder kvar i truten när jag närmar mig trettio.. :)

2008-01-08 @ 12:38:10
URL: http://jejejessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback