Fy fan vad vidrigt

Har just sett det vidrigast tänkbara på internet. 2 girls and 1 cup. I blame Helèn för påhittet. Rekommenderas inte för äckelmagade.
Va på Stepdance tidigare med Helèn o fy fan vad kass jag var. Men koreografin var svår o jag är inte direkt någon bouncebrud. Därmed kan man säga att det va hyfsat synd om övriga deltagare som helt ovetandes o godtroget innan passes ställde sina stepbrädor bredvid min. När jag sedan flängde runt åt fel håll o på fel sida brädan var de nog mindra nöjda med dagens placering. "Här kommer lilla grannen".
image1323
Min coola systerson. Det ligger nog i generna det där med surfing (eller så gör det inte det..haha)

Har iaf bakat kladdkaka. Okej, det där var inte helt sant, men jag var i alla fall närvarande när två kladdkakor blev till med Helèn o Jen`s hjälp

Sleep tight folket.

Kvällens låt:
K's Choice - Virgen state of mind

Kommentarer
Postat av: estelle

härlig bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback