First day of the rest of my life

Jajemen, så var första dagen avklarad då!
Gick ju bra, men fan va mkt info på en dag. Riktigt slut känner jag mig nu. Men bara att ta tag i o skriva ihop detta inlärningskontrakt o va det var för något. Men först ska jag ta mig en promenad o kolla om jag kan hitta till gymmet o kolla in det samt se om det finns ngn mataffär här omkring.
image1337
Jag o Gustav irra runt ett bra jäkla tag innan v hitta rätt imorse. Tur vi börja vandra vid åtta kan jag säga

Har för övrigt varit på biblioteket o lånat en bok: "Sluta grubbla börja leva". Värt ett försök iaf haha

So Long


Kommentarer
Postat av: jen

haha given bok, något jag också skulle behöva låna alltså

2008-01-21 @ 20:18:46
Postat av: Siz

Ja, du det låter som en bok för dej... ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback