Busy day

Fan vilken dag alltså.
Stressig som få men inte på ett negativt sätt. Skönt att ha en massa saker som fyller tankarna, det håller en från att grubbla över ovärda saker.
Jag o Jen var på en föreläsning av en tjej som varit i NZ o gjort sin c-uppsats idag. Mkt intressant. Sen snacka jag med en lärare om min praktik och så har vi jobbat vidare med vår Workshop som ska hållas på tisdag. Ämnet är hur intressant som helst och det är roligt att planera workshopen. Har även mejlat runt lite, till kommande handledare samt til kontakter i NZ för att söka en AT som vill ta emot oss till hösten om vi nu kommer iväg.

Sen var vi på Step dance o det var jättekul o jobbigt verkligen!
Nu sitter jag o letar passande låttexter och dikter inom bipolär sjukdom.

Fear consumes my head, filling me with dread
The unknown, it is said, will mess with your head
Challenges abound, spinning me 'round and 'round

Fear, let me be - please set me free
- OklahomaRose

Ha en skön kväll folket.


Kommentarer
Postat av: Helén

klappklapp på axeln bruden! såna här dagar är underbara! men som vanligt har jag inte haft en sån dag. kulkul


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback