Back on track

Första dagen i skolan är avklarad. Det blev en lång en, 8.30-16.30. Lååångt seminarie med. Men det gick bra och jag tyckte jag klarade av att lyssna över förväntan. Vad hände annars på skolan? Ja det var som vanligt mycket spaning, ett o annat jobbigt möte för oss alla, och så just det ja, jag o Jen körde av någon underlig anledning brandbilen. Knappast troligt att Mike lär våga sig på o snacka med oss något mer haha
image1307
Ska iväg på spinning o core om en stund. Blir intressant att se hur det går, men jag är riktigt laddad iaf.
Dagens tips: Cykla inte

So long

Kommentarer
Postat av: jessica

åh vad skoj med spinning!

Postat av: jen

haha ja inte lätt att bli röd ibland, uscha haha

2008-01-07 @ 22:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback