Att veta sitt eget bästa

Lugn dag igår, kände mig lite sliten men framförallt osocial som få o trivdes bäst i mitt eget sällskap, men mina egna tankar. Tog mig ut på en liten promenad bort till nydala dock o hälsade på Lindus o Maria en sväng. Skönt att få andas lite. Började kännas kvavt här hemma. Annars plöjde jag mig igenom ett gäg avsnitt på Queer as folk. Bättre bakis-serie får man nog leta efter.
La mig vid nio o vaknade vid halv tio. Sov ikapp lite efter fredagens sömnmiss.
image1320
Vaknade imorse med hosta o risig hals. Fan, kan inte bli sjuk nu heller! Med stundande examination samt praktik. Har hostat hela natten.

So long

Dagens låt: Kent - Utan dina andetag (otippat? Ja kanske)

Kommentarer
Postat av: Helén

underbar låt. ska spelas på fiol på mitt bröllop

Postat av: jen

gillar det där end och okej, mycket bra, mycket bra

2008-01-13 @ 12:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback