Att vara uppe med tuppen

Fan va mycket man hinner med när man är uppe med tuppen o härjar. Gick en promenad på morronkvisten, hem o åt frukost. Sen tog jag biken bort till sjukan o när jag va klar där vidare bort till iksu för att köpa nytt kort. Sen hem en snabbis innan jag, Helèn o Jen drog ner till stan. Kom nyss hem.
image1327
Jag med födelsedagsbarnet Linda o flytt-tjejen Ullis.

Mkt bra mkta bra. Har även uträttat alla ärenden på staden. Dessutom köpt en flaska rött som stod bland nyheterna, och hade en riktigt fin beskrivning av smaken som jag har höga förhoppningar om haha. O så har vi inhandlat lite ost o kex o grejer till kvällens festligheter. Men nu ska jag väl läsa nån timme innan jag får slappa lite o sen är det ju dags att göra sig redo för den stundande kvällen.

Adios folket, ha en fin fredagskväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback