Ännu ett givande inlägg

Ja här kommer ännu några fler intresseväckande o spännande rader om alla vilda händelser i fröken Alexanderssons liv. Jag vet att ni inte kan bärga er förrän ni får veta mer om mitt fabulösa Jet-Set liknande liv.

Lång men rolig dag i skolan. Fram till lunch hade jag o min gupp föreläsning/workshop om bipolär sjukdom o på eftermiddagen hade en annan grupp om Schizofreni o bildterapi i samband med det. (Anteckna nu!)
image1322
Det har snackats löst om en bärs eller två kvällen till ära, men jag tror vi har slagit det ur hågen till förmån för träning, vila o sömn?

Funderara på om jag ska köpa nytt träningskort nu och föra ver det till Östersund eller när jag kommer tillbaka o köpa ett månadskort i Ö-sund istället. Stora beslut, stora beslut.
Men nu ska jag ta tag i o fixa lite käk inför morrondagens matlåda. Kvällen kommer annars ägnas åt Stepdance samt att göra en kladdkaka (Som vi av någon outgrundlig anledning tog på oss att göra) inför morrondagens vrålfika.

Adios.

Dagens låt:
Far beyond frail - After So Many Lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback