Always expect the unexpected

Dag tre avklarad. Va på praktiken till halv fyra, sen vandra jag hemåt o käka lite innan jag lalla bort til gymmet på Body Attack. Sen vandra jag långsamt genom en ganska folkom stad tillbaka till lägenheten.
När jag skulle in i trapphuset o som vanligt stod insjunken i egna tankar (Man bli ju lite lätt inåtvänd här borta) kom det upp en kille bakom mej som verkligen skrämde skiten ur mig haha Vi snacka hjärtklappning på hög nivå där.
image1339
Har kommit fram till att det känns fint att vara här o få distans till allt, komma bort lite o vara själv med alla tankar. Helgen ska bli lugn o jag ska läsa in mej på min fina nylånade bok haha
Men jag saknar "the gang", så är det bara.
Räknar med att Jen o Helèn håller fortet i helgen, när inte jag o Linda är där.

God natt.

Dagens låt: Weeping Willows - If I Could See You One More Time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback