What to bring?

Hur tänkte jag när jag packade ner 4 kjolar inför två veckor hemma i bushen, jag trodde jag skulle få användning för dem där eller? Nej, någon slags omstrukturering behövs för att jag ska få någon som helst struktur på packandet och åtminstone få med ett par grejer som jag verkligen behöver i komplement till alla dessa toppar som jag förmodligen bara kommer använda hälften av ändå.

Vår - 08, utanför samhällshuset.

Kom hem för inte så länge sedan efter en sjukt intensiv dag. hade seminarium hela eftermiddagen och huvva vad läääänge det kändes som. För att hålla mig vaken gick jag lös o snacka som aldrig förr om di verse förändringsarbeten. Tror aldrig förr jag varit så "engagerad" i en seminarieuppgift haha.

Men nu har vi planerat skoarbetet under jul lite slött, så vi har något litet att gå efter. Men framför allt ska vi nu ha jullov!!
Snart bär det av mot värmlandsskogarna.

So Long.

Kommentarer
Postat av: Syrran!

Längtar efter dej!!

**Kramar!**

2008-12-19 @ 18:12:27
Postat av: tess

Detsamma syster yster! Ses snart!

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback