att leva i en bubbla mitt i allt

Ganska produktiv dag after all. Trots att jag inte steg upp förrän framåt halv ett idag så har jag hunnit både handla, gå en långpromenad med syrran o Crespo och dra igång ett långkok. Kycklingsoppa sa det bli och jag har bjudit in herrskapet på Åttan att joina oss för lite sopp-middag. Hoppas det ska smaka.

Nyår ja, denna ständiga hets. Konstigt nog börjar jag faktiskt känna mig lite festsugen. Men det är väl så det brukar vara när man inte har någon fest att gå på. Jag får dra upp till Jen o sätta fart på festen. Jag kan lova dig Jen, att hade det varit närmare hade det inte varit något tvivel om saken, då hade jag varit där och joinat dig i dimman när vi träder över gränsen till det nya året.

Men tillbaka till matlagningen.

Latah.

Kommentarer
Postat av: Ví på åttan!!

2008-12-30 @ 00:39:40
Postat av: Vi på åttan!

Jädrans vilken god soppa!! We want more!! tack så mycket för supergod mat!! Kramis!!

2008-12-30 @ 00:41:25
Postat av: Vi på åttan!

Jädrans vilken god soppa!! We want more!! tack så mycket för supergod mat!! Kramis!!

2008-12-30 @ 00:41:48
Postat av: jen

detta land suger. avlångt och jävligt.

2008-12-30 @ 17:30:00
Postat av: tess

I do agree. Varför kan man inte bara ha nära till allt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback