Tomma ord

Idag har jag varit duktig igen. Jag har beställt personbevis inför examen, jag har tvättat en massa kläder, fixat en reseersättningsbankett o fyllt i den, fyllt i några andra papper, varit på combat o så har jag o Jen skrivit ihop en utvärdering till vår hl, plus lite annat smått. Vet inte vart jag får energin ifrån egentligen för det känns inte som jag har någon alls.

Vet ni vad jag längtar mest till med att komma hem, utöver att träffa min underbara familj? Att få äta god mat!! Jag har levt på fucking bara fil o musli den här veckan, o några gamla matlådor från i höstas som jag haft i frysen. Maten börjar gå mig på nerverna, likaså min ekonomiska situation. Men det är väl rätt åt mig när jag inte är en lika mycket spara som jag borde.

Just nu kör jag min senaste partyplaylist fö fullt och försöker orka ha energi att packa o städa och allt annat jag borde kirra innan det är tid för hemfärd imorgon.

Hej så länge!

Kvällens låt: Håkan Hellström - För En Lång Lång Tid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback