Tänkvärt

Fiskarna (19/2 - 20/3)

Denna vecka handlar mycket om att motstå frestelser för dig. Så fort du ser något eller (någon) som du vill ha så känner du att du verkligen måste ha det och kan få svårt att få ro innan du fått det. Du behöver nog tänka igenom dessa situationer lite extra, annars finns det stor risk att du ger dessa saker för stor uppmärksamhet och inte lägger krutet på aktiviteter där det behövs som mest. Att fråga en vän om råd innan du handlar kan vara en bra strategi.


Martin gick lös med min kamera igår..

Kvällen har varit lugnt. Sitter just nu sprängmätt efter en skön middag med familjen. Syrran o Matte är inne här och vi sitter och snackar skit som så många gånger förr, min familj och jag.
Imorgon ska jag baka lussebullar hos mormor o sen ska jag o Mats in till stan o handla.

Natti.

Kommentarer
Postat av: syrran

hör av dej om du behöver tips...HahhHHHAhAAA skoja bara!! Men kan vi inte försöka göra nåt julgodis i morgon också??'

Kramar!

2008-12-23 @ 00:03:28
Postat av: Helen

Vad fin du är i håret!!!

2008-12-23 @ 09:13:45
Postat av: tess

Syrran: Jag har iaf köpt grejer så vi kan göra knäck idag!



Helèn: Tack, självtorka kallas det ahha, det faller sig så då, när jag inte har nåt alls i håret o det får självtorka haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback