Semester? Tycker du verkligen själv att det låter rimligt?

Good afternoon dudes.
Jag och Jen har spenderat ännu en dag på UB. Vi går dit innan det ljusnar och traskar hem i mörker. Mörker, mörker, mörker, alltid detta mörker här uppe i norr. Har iaf fått oss ett gott skratt idag. Av ett av våra on and on and on-skämt. Ni skulle inte fatta, så ingen idè att dra det igen. Känner ialla fall att vi inte längre famlar i mörkret på samma sätt, nu är det bara lite dunkel kan man säga för att dra en liknelse.

Nu ska jag kolla om det kommit ngt nytt The Hills och sen ska jag kila iväg till gymmet och lyfta lite vikter med biffarna. Tisdag, har en känsla av att det kommer vara hyfsat fullt med folk. Håll tummarna för att jag får tag på ett löpband utan allt för lång väntan. Håll även tummarna för att batteriet i min mp3 håller sig under min springrunda.

Latah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback