så kan det gå

Kom hem från en promenad med syrran och Crespo för en stund sen. Just nu sitter jag med jätteont i magen o tycker synd om mig själv. Men jag vet att det är självförvållat. Har haft askass kosthållning senste dagarna. Godis och en limpskiva med lite skinka typ. Inte helt okej.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi iväg till mormor en sväng. Imorgon har jag endel att stå i. Måste bland annat ta tag i lite plugg. Suck. Fan vad jag har lagt det där på hyllan nu ett tag, det har varit jävligt skönt.

Latah.

Kommentarer
Postat av: jen

bra at´t nån tar tag i plugget, jag helen och helene anser tydligen att vi inte behöver göradet!

2008-12-28 @ 20:16:56
Postat av: tess

hahaha, vi har inte sett att ja tagit tag i det än haha suck.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback