PMSig är bara förnamnet.

Ännu en produktiv dag till ända. Imorse tog jag tag i och fixade några smågrejer. Sedan for jag o syster till staden för lite nyårsshopping, matinköp. Efter detta for jag hem till mormor och käka lunch, min favoritlunch även. Sedan ringde de från Söderhamns rehab ang en jobbintervju. Så då var det bara att börja undersöka hur man skulle ta sig dit på fredag. Efter undersökning insågs att det var förbannat jävla dyrt att åka kollektivt (så mycket för att försöka vara miljövän). Kom igen, 1400 tur o retur, det betalar jag bara inte för en intervju till ett jobb jag kanske inte ens får. Men min fina syster erbjöd sig att följa med och köra. Tack tack kära syster, vad hade jag gjort utan dig?
Vår, sköna vår!

Ha en skön kväll folket.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jadu... Vad skulle du gjort utan mej?? Inte en aning!! ;-)

Blir ett par timmar med mycket tjejsnack i bilen!! Ska ta och kolla upp om det finns nån schysst restaurang vi kan käka på när vi kommer dit!! Kramis och ha en bra kväll... :-)

2008-12-30 @ 21:35:59
Postat av: tess

Härligt, blir fint det:)

Kram på dig syster!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback