Ny kjol

Har just lämnat in en mindre uppsats i utvärderingen till VFU:n. Tycker säkert lärarna är jättekul att läsa igenom. Tänkte att jag skulle göra ordentligt nu när jag äntligen hittat en utvärdering och tagit tag o fyllt i den. Man kan säga att jag hade lite åsikter som behövde komma ut. Många fan och jäkla som fick suddas ut så det passade bättre i sammanhanget haha.

Annars har jag tagit tag i några samtal här på eftermiddagen, känns jäkligt skönt.  Annars har jag varit på spinning och core här på eftermiddagen.

Lila skinnkjolen innan sprickan..

Just ja, jag har glömt berätta den glada nyheten! Kjolen, den lila skinnkjolen om ni minns? Den som sprack när jag gjorde lite acrobatiska övningar. Och sprack ytterligare efter att Jen krängt på sig den (ivrigt påhejad av mej) på en förfest och sen satte sig ner lite hastigt. Ja just den. Jag lämna in den, ville få den reklamerad och det gick finfint och idag har Helèn hämtat en sprillans ny kjol till fröken Alexandersson. Känn på den. YEAH!

Latah peeps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback