Mitt uppe i julstöket

Går lös som aldrig förr här hemma. Sakta men säkert närmar jag mig mitt mål. Fan jag har inte haft en välstädad lya på jag vet inte när. Kommentar förra helgen: "Du sa att det var ostädat, men det här är bland det värsta jag sett hahaha". Okej, kom igen, give me a f*cking break. Jag har ju inte varit hemma och så har vi förfestat här på helgerna. Vem fan orkar, vem fan har energin? Jag har då inte haft det.

Jo, men jag skulle nog ändå säga att jag är helt nöjd med hur min kropp framstår på den här bilden.

Just ja, fick en så fin tavla med träram med en dikt i av min handledare idag med, som hon gjort själv (Hon håller på med hantverk). Det var kul. Jag kände plötsligt att min ask choklad som hon o de andra två handledarna skulle få dela på var lite vekt.  Same same but different? Kanske, samma tanke iaf.

Jag är konstigt nog lite laddad för att få berätta om min evidensuppgift på fredag. Jag tycker det är ett intressant ämne det här med körkortsbedömningar o tycker det bör uppmärksammas. Varför har jag en känsla av att jag inte kommer känna riktigt samma sak på fredag, precis innan det är dags att redovisa? Haha

Nej fan, nu lär jag återgå till städandet.

So Long vänner.

Kommentarer
Postat av: jen

haha fick du den kommentaren förra helgen, nu blir jag lite nyfiken av vem haha

2008-12-05 @ 23:21:38
Postat av: tess

ahha, knäpp du är, det vet du ju! Var bara en person som var hemma hos mej den helgen haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback