Last day on earth

Nej, bara sista dan på praktiken.
Städade och donade imorse, så nu är det bara att fara rakt till bussen. Härligt värre.
Tillbaka till Umeå ska man alltså. Håller på med att försöka fixa tid för besiktning av lgh, ingen lek det heller. Kan inte bestämma hur vi ska göra. Sen vet ja inte om mamma o de ska vara med på examen. Om alla andras föräldrar är med vill jag såklart även ha mina där, men ja, vi är lite osäkra på hur allt kommer fungera.
Vi får se helt enkelt. Bara låta tiden utvisa.

Sedan får vi se vad helgen har att erbjuda. Helen och Lindus är hemma så det är jag och Jen som kör racet. Mycket tankar kring revideringar av C-uppsats just nu. Men det löser vi.
Imorgon blir det trimmning av håret. På huvudet.

Latah!

Kommentarer
Postat av: jen

hur gick det med städningen? ok?

2008-12-05 @ 16:37:55
Postat av: tess

jovars, det flöt på haha

Gick ju lös med dammsugaren sent på torsdagskvällen, tyckte säkert mina grannar var askul med tanke på hur jävla lyhört det var i de där jävla lyorna. Ibland trodde jag jag hade ungar i lgh men det var i grannens lgh härjet kom ifrån. Turligt nog.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback