Jul, jul strålande jul?

Har sprungit runt i affärer och kirrat den sista julklappsshoppingen idag, jag o syrran. Ganska hysteriskt om du frågar mig. Jag hatar verkligen stora folkmassor, det är galet jobbigt med folk som strosar och ungar som skriker. Make way, här kommer en jävligt matt och irriterad Terese.

Jag o Maritn igår på vår "nostalgiafton" haha

Fick ett samtal om ett jobb som verkar lite smålovande för en intervju, ett 6månadersvik. Men ja vi får väl se. Bäst att inte hoppas på något.  Annars är jag mest matt o trött av allt omkring mig nu. Har inte riktigt energi.

Ikväll ska vi äta fondue, Yeah! Min favoritmat! O min fina styvbror kommer hem ikväl!

So Long vänner.

Kommentarer
Postat av: spiderchick

ush sånt hatar jag med

Postat av: jen

nice med samtalet du! går nog bra!

2008-12-22 @ 21:57:51
Postat av: tess

haha, jo trevligt, men det är inte ens säkert att jag har en intervju. men men, bättre än inget. alla lever vi i ovisshet.

2008-12-22 @ 23:00:33
URL: http://teresealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback