Is F*ckhead your real name? Or is it just a way of describing who you are in one word?

Ja, och den här dagen segar på och mörkret har lagt sig över Umeå som så många gånger förr.
Mina frukostbullar blev riktigt fina och smakar lika bra som alltid.

Ibland blir jag så matt på en särskild typ av människor. Människor som orkar ödsla energi på att försöka framstå som bra människor men egentligen bara är egoistiska och empatibefriade svin. Tur man väljer sina vänner och vilka människor man vill omge sig med.

Nu ska jag kila till ica med Jen. Sen ska det bli sopp-laging här hemma så jag får någon lunchlåda imorgen på skolan. Jag o Jen ska sitta på UB med uppsatsen hela dagen! Nu jävlar ska vi köra hårt måndag, tisdag, onsdag.

So Long Peeps

Kommentarer
Postat av: jen

haha given titel!

2008-12-07 @ 17:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback