Ingen bra dag

Annandagen är här, juldagen är över. Det var en fin kväll med många gamla bekanta ansikten och ett o annat djupt samtal, ibland kanske för djupt? Vissa undveks andra kramades. Ja det är ju så juldagen brukar se ut antar jag. Inte en kväll som alla andra, mer en kväll i nostalgins tecken.

Idag är jag bara trött och matt och full av en underlig bakisångest. Den vägrar ge med sig och jag känner bara för att ligga här i soffan och stirra upp i taket utan att bli störd av någon. Underlig tanke att det bara är jag här hemma nu, alla andra utflugna. Allt känns upp o ner och idag är dagen jag får stirra upp i taket och låtsas om att jag inte finns. Imorgon ska jag ta tag i livet igen.
Återkommer kanske när jag kan andas igen.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback