I would turn to you?

Gör inte många knop här borta på 207 idag kan jag säga er. Har en riktigt lugn o skön söndag utan den annars så obligatoriska söndagsångesten och bakfyllan. Är dock lite uttråkad. Som jag tidigare nämnt är jag inte helt förtjust i att spendera alltför mkt tid ensam med mig själv. Tog mig iaf iväg till gymmet där hela kroppen fick sig en ordentlig genomkörare och jag fick svettas ut alla gifter min kropp drog i sig i fredags haha Älskar söndagsträning! Sen kan man slappa resten av dagen med gott samvete.

Höst -08

Bla bla bla, så låter nog detta i era öron, för jag har som vanligt inget vettigt eller intressant att skriva. Men, deal with it. Mitt liv är inte roligare än såhär just nu.

Latah

Dagens låt: Oh Laura - Friend Like Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback