Har du hört den förut? Oh, yes I have. Yes indeed.

Har haft hemmaspa här i kvällingen. Yepp Yepp, så är det. Spa på 207. Drog i en fin Kerastasé inpackning (OBS! Gammal, inhandlades i somras långt innan jag var medveten om den stundande finanskrisen) och medan den värkade i mitt avklippta lilla hår tog jag tag i o färgade mina fransar (OBS! Även den inhandlad innan FK). Så nu kommer jag vara naturligt söt imorgon på gymmet. Okej naturligt med en liten modifikation thihi.

Ibland måste man se fräsch ut på gymmet. Som idag till exempel. Helt utan förvarning dyker mitt span från skolan upp i spinningsalen. WTF? Vad fan gjorde han där och varför hade jag utsmetad mascara under ögonen o ett vitt linne med något som liknade stora kaffefläckar på mig?? I dont get it. Måste vara denna Murphys lag. Det är säkert gud som infört den där lagen med, så jag får väl sända upp ett tack till honom. Tack tack.

Nej ni, nog me härj för ikväll.

Natti kära vänner, Natti.

PS. Lycka till imorgon Jen Bunny. V tackar stjärnorna att du kollade en extra gång och inte missade examinationen (Ja, strax efter tio ikväll insåg Jenny att hon skulle ha sin examination halv nio på morgonen imorgon och inte ett. Ibland är gudarna med en. Ikväll var de med Jen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback