Gott nytt år folket. Jag önskar er alla (a.k.a mig själv) ett drama-fritt nyår.

Klockan tolv inatt är det ett nytt år. Tro det eller ej. Det har varit ett ganska jämt år. Små toppar och dalar här och där och annars flutit på riktigt bra. Fin sommar, med mycket familjetid både i Värmland och Östergötland. En massa häng med mitt underbara Järngäng i Umeå och andra sköna individer.
Men jag tror på ett toppår 2009, med många och positiva förändringar. Det sägs att nyårsnatten är en spegling av hur kommande år kommer bli. Har man ett bra nyår blir året bra har jag hört. Så vi får väl göra vad vi kan för att få till en fin kväll kära vänner.

Hörs nästa år.
Ciao.

Kommentarer
Postat av: Syrran!

GOTT NYTT ÅR!!!

2009-01-01 @ 01:11:34
Postat av: siz

update please...

2009-01-01 @ 21:31:24
Postat av: tess

updatera för länge sen, men bloggen valde att inte publicera förrän nu. skit-blogg

Postat av: tess

Updatera för flera flera timmar sen, men bloggen valde att inte publicera förrän nu. Skitblogg.

2009-01-01 @ 21:38:19
URL: http://teresealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback