F*cking deal with it.

Har hört av säkra källor att examinationen är en jäla barnlek. Examinatorn som min grupp har kan typ inte ens svenska heller. Gött, vi lägger det på den nivån, i höjd med mllanstadiet. Men jag har en bra grupp så det kommer säkert bli ett int utbyte tror jag ändå.

Soldaten? Eller r det E.Ts finger? Ingen vet.

Fredagen är redan planerad. Det här känns bekannt, har jag redan skrivite det? Kollade upp det, och mycket riktigt, skrev det för ett par timmar sen. En recap någon?

Nej ni, nu ska jag slökolla lite GG, sen blir det iväg på lite spinning o core med Jen. Fan vad jag kommer sakna iksu när den dagen kommer. (Inte för att det kan mäta sig med hur mkt jag kommer sakna mina underbara vänner, men det är en helt annan jävla femma.)

Ciao Bellas

Kommentarer
Postat av: jen

HAHA sååå jäkla given bild!

2008-12-10 @ 20:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback