Favoriten

Det var en fin dag igår. Började dagen med en joggingrunda i ett precis lagom kallt landskap. Sen blev det frukost med mormor och co här på lundsvägen. Någon timme senare bar det av till Mats föräldrar o två förväntansfulla tvillingar. Jag var som vanligt tvillingarnas favorit och jag hade konstant en liten en i knäet. Det är ju för underbart med små glada, naiva barn som stenhårt tror på Santa.

Ja, ni ser ju vem som är tvillingarnas favorit..haha

Nu har vi just käkat en stor frukost med Nina, Jögge, Jonas o Emelie. o mamma o Mats då så klart. Men nu har Jögge o Nina dragit så det är lugna gatan igen. Annars är kvällen lika oviss som tidigare. Helena är mest sugen på stan, jag på Kil. Vi får väl se vad som bestäms.
Ska till mormor o äta lunch lite senare. My god, hur ska jag få i mig nåon mer mat. Får nog gå ut o gå en liten vända nu, så jag får smälta frukosten.

Ha en skön Juldag
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback