Far beyond frail

Någon tog sovmorgon imorse. Brukar försöka att undvika det på vardagarna åtmistone, för det fuckar upp min dyngsrytm så. Hade kolockan ställd på nio, snoosa till halv tio, stängde av klockan och vaknade tio. Rätt lagom, sjukt skönt att kunna ligga kvar i sängen. Sen har jag käkat frulle, tvättat, diskat, ringt några samtal, ordnat lite papper inför examinationen och dragit iväg ännu en ansökan. Ja, ungefär så spännande är mitt liv just nu. Suck.

Men nu när jag har lite rena träningskläder ska jag kila iväg till gymmet. Skönt att gymma på dagen för då är det iaf hyfsat folktomt. Okej, folktomt är nog inte riktigt rätt ord när iksu är med i samma mening, men ja ni fattar.

Latah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback