Falling in love with your favourite song..

Tragiskt nog har jag fortfarandeinte föflyttat mig ur min soffa och duntäckes varma och trygga famn. Eller tragiskt är väl fel ord. Det är inte tragiskt heller, låt mig för fan få vara bakis och full av ångest om jag vill.

En av tvillingarna fick tag på kameran på julafton o jag var som vanligt inte sen att posa lite.

Har insett att jag härjat bort Martins jacka med. Fick låna den igår kväll för det var så kallt ute (o jag valde tydligen att stå ute o kedjeröka stora delar av kvällen - Mysig tjej. Känner mig naturligtvis helt nöjd med det valet.) Istället för att ge tillbaka jackan till Martin vid kvällens slut valde jag tydligen att lämna den på Killingen. Gött, härligt Terese. Lika bra koll som alltid. Lyckas med samma konststycke två gånger av två möjliga. Nice.

Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback