Ett steg framåt, tre steg bakåt. Grattis till dig.

Hittade till slut det senaste Dirty Sexy Money avsnittet, kvällen är räddad.
Idag har jag varit förjävla produktiv o sluppit baksmälla. Jag har fan bakat bröd, varit och handlat (gånger 2), lagat soppa som det blev 3 matlådor av och satt ihop ännu ett personligt brev och skickat iväg en ansökan. Way o go Terese.

Det har varit en jävligt skön dag. Tror det kommer bli två fina veckor här uppe innan det bär av hemöver inför jul. Ni fattar inte hur jävla skönt det känns att vara tillbaka i sin lya igen och slippa tänka på bussar och sånt.

En annan sak. Mina fingrar bränner som eld. Har fått en massa chilli på dem och jag får inte bort det! F*ck.

Sleep Tight Dudes. När ni kommer dit.

Note to self: Glöm inte att beställa tid för besiktning av lgh, säga upp iternet, säga upp iksu-kortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback