En rik pojkvän lagom till jul

Det är vad jag skulle vilja ha!
Då hade jag önskat mig en plattång från frisören. En smal sådan som jag kunde använda att göra stora, fina lockar med på nyår tex. Men nu är fallet så att jag fuckar upp allt som ens kommer i närheten av att likna att ens dejta. Så jag kan se mig om i stjärnorna efter både pojkvän och den där plattången. Som den indipendent woman jag är så får jag helt enkelt vänta tills jag får min första lön som arbetsterapeut. Om jag nu får något jobb någon gång. Annars får jag väl gifta mig med Ingvar Kapfrad (?). Han börjar väl bli till åren nu med? Så då kan jag utöva min arbetsterapi på han kanske. Han kan få toaförhöjningar och vinglas i plast i julkapp och jag får en plattång. Äh, kanske inte ändå. Tror jag fortsätter mitt jobbsökande istället.




Idag har jag varit duktig och varit nere på stan i regnet och fixat ett par saker. För det första har ajg bytt ut min bankdosa, för det var dåligt batteri i den gamla. För den andra sprack min svarta kjol (lika som den lila) på samma ställe som den lila, så jag var ner och fick en ny. Hon undrade lite vad jag hade för akrobatiska konster för mig hemma. ja det kan man undra, eller så är det kvalitèn på tyget som suger, vad vet jag?

Jag o Jen sitter med de sista revideringarna, förra veckan.

Jag o Jen har skickat in vår slutliga revidering idag. Fan vad vi är bra!
Senare ska vi på spinning och core.

So Long

Kommentarer
Postat av: Syrran

Du kan få låna min platt tång om du är snäll!! ;-)

2008-12-17 @ 20:42:45
Postat av: tess

Tack:) Ska försöka va snäll haha Ses om några dagar bara!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback