En kväll i nostalgins tecken

Kom just hem efter en skön födelsedags-fika-kväll hos Jen.
Stort Grattis till dej vännen!

Har suttit o knåpat med ett album till henne under eftermiddagen. En samling över alla fina minnen här uppe, alla fester, alla galna upptåg, fångat på bild. Ingen kel ska jag säga er. Började så smått i helgen med lite old pics och fortsatte idag när alla bilder anlände. Tänk vad mkt fina minnen vi samlat på oss. Jag kommer aldrig glömma den här tiden! O jag kommer sakna er så när vi inte längre bor i samma stad.

Lutar åt en sista Julbira på onsdag med.

Nu ska jag försöka sova. Trött som fem efter en galet lång o intensiv dag i skolan. Om 4 dagar far vi hemöver för en välförtjänt julledighet!!

Natti.

Kvällens låt: Over the rhine - All I need is everything

Kommentarer
Postat av: jen

tacktacktack igen! superfin! haha inget kel? mjau.

2008-12-15 @ 23:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback