Är jag fan sann eller?

Jag har letat som en galning efter mina träningsbyxor här i lägenheten i en timmes tid nu. O vart fan hittar jag dem? Jo på det mest uppenbara stället, i soffan, lite dolda under väskan. Jag måste skärpa mig när jag ska leta efter grejer alltså. Tur att folket i min umgängeskrets är ungefär lika bra som jag på att leta haha annars hade jag börjat fundera på att jag har någon slags kognitiv nedsättning och är i behov av arbetsterapeutisk träning. Kanske ska börja jobba med strategier åt mig själv, och lite tidshjälpmedel kanske?

De "försvunna" byxorna.

Var o tränade med Jen förut. Vi var på spinning 55 och core , det var skönt och gick riktigt bra. Efter det gick jag till gymmet en kortis och körde överkroppen. Men det vara så j-a mycket folk så jag orkade inte ens vänta på en bänk för att kunna köra bröst. Blev mesta bara irriterad på allt folk som härja fram o tillbaka. Stannade iaf tillräckligt länge för att hinna biceps, triceps och axlar. Annars har jag så smått börjat packa lite ikväll. Bara två dagar kvar till jullovet nu.


Natti.

Kvällens låt: Shinedown -
Call Me (Tack Lindus för tipset)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback