Antingen eller

Har velat fram och tillbaka om jag ska ta kappan eller tjockjackan hem. Med motiveringen "Kom igen, vi vet alla att vi befinner oss i Sverige och att vi har det pissigaste av höstväder under vintern nuförtiden" vill jag ta kappan. Men å andra sidan blir det ibland askallt på typ nyår och då akn det vara skönt att ha tjockjackan. Testade precis kappan med en massa kläder under och jag ser ut som en rultande tultande liten Michellingubbe så man kan säga att jag tror mer på tjockjackan med motiveringen "Äh, vad fan, jag får väl ha den uppknäppt om det blir asvarmt".

Nu ska jag strax kila iväg till bussen som ska ta mig ner till stan och det väntande tågen. Soon Ill be on my way.

Håller fortfarande saker och ting öppet kring juldagen för övrigt. Har inte riktigt kommit till något beslut alls och det är okej, jag gillar det.

Imorgon är den stora syskofesten och det ska bli så sjukt kul att träffa er alla!!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback