Alla gillar hårda paket?

Yes indeed we do.

Nu har jag klippt mei! Hon tog säkert en decimeter av mitt långa hår. Har inte varit såhär "korthårig" på länge nu. Alltså, jag vet att jag inte har kort hår alls, men ni vet, kortare. Hon styla till det lite, genom att locka det med, här är en bild, vad tycks?


Annars inte mycket nytt. Eller kanske. Nej.
Ska nog ut ikväll, jag o Jen. Lite UBC på Scharinska, se vad det stället har att erbjuda den här helgen. Men innan jag drar igång o fixar mig ska jag kolla på lite californication.
Ha en fin kväll!

Skål o hej

Kommentarer
Postat av: Syrran

Det blev jättefint!! Kram!

Postat av: tess

Tack! Vad kul att du tycker! Kram

2008-12-07 @ 12:19:02
URL: http://teresealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback