Natten är ung

Har vart en så jäkla fin dag. Fint väder, toppenhumör, allt med metro o förbindelser har fungerat galant o hotellet är toppen. Shopping har gjort oss ännu lite mera glada! Klockrent so far. Hotellfrukost väntar oss imorgonbitti, o det är en sjukt fin tanke.

Mojito och Tom Collins var givet, klassiskt och sjukt gott, precis som väntat.
Men för att göra en fin radioövergång så väntar nu sängen på mig haha
För övrigt har fortfarande ingen biljett till Umeå bokats. Jag kanske tänker att ag vill vandra till fots upp till Umeå? Tyvärr mamma o mormor, jag kommer inte hem sista helgen, jag behöver den på mig för jag ska nämligen gå till fots till umeå, alla tågbiljetter tog slut innan jag fick tummen ur o beställde en till mig.

Sleep tight when you get there dudes.

Kommentarer
Postat av: Nina

http://annahn.blogg.se/

2008-08-11 @ 11:33:48
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Linda

åhh jag vill också shoppa på UO. va avis jag är nu! hoppas du hade det härligt i köpenhamn och att du får tag i nån biljett till ume. att gå är väl ingen lyckad idé! kram

2008-08-12 @ 21:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback