När verkligheten knackar på dörren

Så var man framme då, hemma, efter lite tågbyten och skit. Jen o Helèn kom och mötte mig och hjälpte mig bära och så tog vi en kopp te medan jag gick igenom alla jäkla räkningar och brev. Precis som jag var ganska säker på så hade en teliaräkning gått till inkasso. Ska ringa dem imorgon, har ju fan aldrig fått räkningen till att börja med ens. Orkar inte tänka på allt veckan har att erbjuda iform av skolarbete, c-uppsats och andra praktiska saker som bör ordnas. Det är fortfarande söndag och jag orkar inte tänka på det nu. Imorgon är det dags. Dags att ta klivet tillbaka till verkligehen efter en skön helg i La La Land.

Sov så gott vänner!

Just nu: Önskar jag att dygnet hade fler timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback