In Your Veins

Har spenderat kvällen i sällskap med Kicchi, Johan o mina två söta brorsbarn, Noah o Isak. Har varit en förträfflig afton med sjukt god mat, vin o en massa snack om allt och inget och endel lek med kidsen så klart.
Dagarna rullar på och det är två veckor kvar tills jag styr stegen mot umeå (biljett är beställd, Yeah. Kommer till Umeå 22.10 på söndag kväll, ses då!). Mindre än två veckor kvar är det dock tills jag drar hem till värmland för en fin reunion med min nyårskung och förhoppningsvis även med Helena, och så klart skön qualitytime med familjen.
På onsdag ska jag klippa mig o på fredag börjar höstmarknaden, då blir det full on i butiken. För övrigt har jag lämnat in mobilen o glömde så klart kopiera numerna vilket har resulterat i att jag för närvarande har en mycket begränsad tele-lista. Anmält mig till universitetet har jag fortfarande inte gjort, csn ska vi inte ens snacka om. Men jag orkar inte det nu, jag skiter i det ett tag till.

Ha det fint. Snart ses vi.
God Natt med er.

Kvällens låt: Soundtrack of our lives - In your veins

Kommentarer
Postat av: Helen

Later som en skon kvall, onskar jag hade vart dar. Saknar dig massor, manga kramar fran syrran

Postat av: Terese

Jag saknar dig med massor, hoppas så att vi ses på något sätt inom en inte alltför lång framtid! Kramar

2008-08-28 @ 00:27:16
Postat av: johan

Isaac heter han ju med två a och c. kram från bror

2008-08-30 @ 08:12:10
URL: http://www.ister.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback