I dont get it

Festligheter igår. Stor tjejmiddag som resulterade i en utgång på Harrys. Kul att träffa det vanliga gänget, vi ses ju tyvärr bara på somrarna. På Harrys var det packat med folk, verkligen packat. O erkännas kan att det fanns en o annan hunk på stället

Vad händer annars? Jo, jag jobbar varje dag då så klart. Idag var det joggingdag o det gick fint. Ni antecknar förstår jag. Imorgon är det riktigt fina festplaner som är smidda! Ska bli både kul o intressant att se hur saker o ting löser sig och hur attityder förändras. Mer detaljer lär jag inte dra här, men tjejer, ni vet ju vad det handlar om haha Som man bäddar får man ligga som syrran just sa.

Sitter ute i västanvik med syrran o ungarna, sköna sköna söndag. Vi o ungarna har precis varit ute o gått en sväng, nu ska det bli lite kvällste. Internet för första gången på 2 veckor, fint att rensa ur inkorgen lite.
Jag är så laddad för morgondagen!

Ciao mina vänner o på återseende

Dagens fundering: Vilket motiv folk har till specifika handlingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback